Pachetul conţine urmatoarele servicii:

SALARIZARE

  • Preluare şi verificare date primare;
  • Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip – standard, suplimentare, de noapte);
  • Calcul bonus / concedii de odihna;
  • Evidenţierea absenţelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fără plata;
  • Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.);
  • Înregistrarea reţineri / avansuri / propriri;
  • Calculul îndemnizaţiei pentru concediile medicale sau pentru concediile de creştere/îngrijire a copilului;
  • Întocmire stat de salarii şi generare fluturaşi de salariu în format PIN;
  • Întocmire fişier pentru plata salariilor prin bancă/card;
  • Generare şi depunere declaraţie D112 privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitul pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate;
  • Completare lunară, trimestrială şi anuală a formularelor pentru Direcţia Regională de Statistică;
  • Întocmire listă tichete de masă şi plasarea comenzii către furnizorul de tichete;
  • Întocmirea şi depunerea anuală a Declaraţiei informative privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit.

Am pregătit, de-a lungul timpului câteva rapoarte standard pe care putem să le punem la dispoziţie clienţilor noştri după cum urmează:

  • Raport costuri pe angajat/pe centru de cost;
  • Centralizatoare pe centri de cost;
  • Listă privind angajaţii aniversaţi în lună;
  • Raport privind concediile medicale;
  • Raport concedii de odihnă/concedii medicale.

Lista de mai sus nu este nici pe departe exhaustivă şi suntem dispuşi să vă furnizăm şi alte rapoarte necesare activităţii dumneavoastră.