Pachetul conţine urmatoarele servicii:
SALARIZARE
- Preluare şi verificare date primare;
- Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip – standard, suplimentare, de noapte);
- Calcul bonus / concedii de odihna;
- Evidenţierea absenţelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fără plata;
- Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.);
- Înregistrarea reţineri / avansuri / propriri;
- Calculul îndemnizaţiei pentru concediile medicale sau pentru concediile de creştere/îngrijire a copilului;
- Întocmire stat de salarii şi generare fluturaşi de salariu în format PIN;
- Întocmire fişier pentru plata salariilor prin bancă/card;
- Generare şi depunere declaraţie D112 privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitul pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate;
- Completare lunară, trimestrială şi anuală a formularelor pentru Direcţia Regională de Statistică;
- Întocmire listă tichete de masă şi plasarea comenzii către furnizorul de tichete;
- Întocmirea şi depunerea anuală a Declaraţiei informative privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit.
Am pregătit, de-a lungul timpului câteva rapoarte standard pe care putem să le punem la dispoziţie clienţilor noştri după cum urmează:
- Raport costuri pe angajat/pe centru de cost;
- Centralizatoare pe centri de cost;
- Listă privind angajaţii aniversaţi în lună;
- Raport privind concediile medicale;
- Raport concedii de odihnă/concedii medicale.
Lista de mai sus nu este nici pe departe exhaustivă şi suntem dispuşi să vă furnizăm şi alte rapoarte necesare activităţii dumneavoastră.